Avem rugamintea sa ne contactati pentru orice problema intampinata sau daca aveti intrebari ori nevoie de clarificari suplimentare pentru care nu gasiti raspuns in aceasta sectiune sau pe site.
Doresc sa achizitionez produse prin SEAP. Cum procedez?
Suntem inscrisi in SEAP si postam la solicitarea clientilor produse sau pachete de produse pentru a se realiza achizitia prin SEAP. Trimiteti comanda prin intermediul site-ului sau prin email catre comenzi@omfal.ro, mentionand la observatii ca doriti achizitionarea prin SEAP. Operatorii nostri va vor contacta pentru a va oferi detalii despre achizitie.
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Puteti comanda produse pentru care nu avem stoc disponibil la momentul comenzii dvs, acestea avand status "La comanda", iar termenul de livrare va fi comunicat de catre un operator dupa ce primim comanda dvs, urmand sa decideti daca doriti sa pastrati sau nu comanda. Produsele cu statusul "Indisponibil" nu pot fi comandate, fiind in ruptura de stoc. Pentru acestea poate fi setata alerta de stoc, urmand sa primiti notificare pe email atunci cand produsul va fi disponibil.
Doresc sa obtin informatii suplimentare despre un produs, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau ne puteti contacta la 0726 271 881 / 021 410 35 00.
Cat dureaza procesarea si livrarea comenzii?
Timpul de pregatire depinde de numarul de comenzi pe care le avem in curs, acesta fiind mai ridicat in perioada de inceput de an scolar si in perioada sarbatorilor, ajungand de la 1-2 zile lucratoare pana la 7-10 zile pentru produsele disponibile in stoc. Livrarea comenzilor se realizeaza prin Fan Courier, si dureaza aproximativ 1-2 zile lucratoare, timpul fiind mai ridicat in perioada sarbatorilor. Aveti posibilitatea alegerii pentru livrarea partiala (doar produsele disponibile in stoc) sau totala (toate produsele o data) atunci cand in comanda ati selectat si produse cu statusul "La comanda". Pentru produsele cu statusul "La comanda" timpul de livrare poate fi intre 4 si pana la 12 saptamani de la confirmarea comenzii, aceasta fiind comunicat dupa procesarea comenzii.
Depunem toate eforturile pentru a pregati comenzile cat mai repede.
Exista un o valoare minima a comenzii?
Nu avem un minim de comanda, puteti plasa comenzi cu orice valoare.
Cine poate comanda?
Oricine poate comanda, furnizand datele solicitate in pagina de comanda. Pentru fiecare comanda se emite factura fiscala, pe care o veti primi impreuna cu produsele.
Sunt trimise comenzi in afara Romaniei?
Costurile de transport sunt calculate pentru livrare pe teritoriul Romaniei. Pentru comenzi internationale avem rugamintea sa ne contacti pe email la comenzi@omfal.ro sau prin intermediul formularului din pagina de contact.
Pot fi aduse modificari la comanda dupa trimiterea acesteia?
Avem rugamintea sa verificati foarte atent produsele alese, dupa confirmarea comenzii, aceasta nu mai poate fi modificata.
Am gresit datele de facturare, se poate schimba factura?
Avem rugamintea sa acordati o atentie deosebita datelor pe care le transmiteti, deoarece nu se pot modifica datele de facturare dupa ce comanda a fost validata.
Am primit un produs gresit / deteriorat sau din colet lipseste un produs. Ce trebuie sa fac?
Va rugam sa verificati cu atentie produsele primite, si sa ne contacti pentru remedierea problemelor in maxim 24 de ore de la livrare, trimitand un email la comenzi@omfal.ro. Verificati tot timpul integritatea si aspectul coletelor pe care le primiti, iar in cazul in care observati nereguli, trebuie sa le semnalati curierului pentru a intocmi un proces verbal, sau refuzati primirea coletului.