Transport
Livrarile comenzilor se efectueaza prin curier, taxa de livrare fiind calculata in functie de greutatea produselor comandate si localitate, in cosul de cumparaturi fiind afisata valoarea taxelor de expediere dupa introducerea datelor solicitate pentru livrare.
Transportul este gratuit in cazul in care valoarea produselor comandate depaseste suma de 400 lei (exceptand produsele de mobilier, spuma si alte articole voluminoase pentru care se aplica pragul de 2000 lei).
Orice reclamatie asupra coletelor trebuie efectuata la momentul primirii acestora. In cazul in care observati deteriorari sau alte nereguli la colet, trebuie sa le semnalati si sa semnati nota de transport cu observatiile respective, in caz contrar acestea nu vor fi luate in considerare ulterior, si nu se vor putea solicita despagubiri.
Livrarea comenzilor se efectueaza in toata tara, timpul de transport fiind de 3-5 zile lucratoare, in functie de destinatie. In cazul in care observati intarzieri avem rugamintea sa contacti firma de curierat sau pe noi, pentru a face verificari, si a ne asigura de livrara comenzii catre dvs.
Returnarea produselor
Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate de la noi. Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate, le puteti returna in 14 zile de la data la care v-au fost livrate, iar noi va vom inapoia contravaloarea produselor, cu exceptia taxei de livrare daca a fost cazul, in conditiile legale privind dreptul de retragere al consumatorului in cazul comertului la distanta. Inainte de returnarea produsului este obligatoriu sa anuntati printr-un email catre comenzi@omfal.ro intentia de a returna un produs / mai multe produse.
Singura conditie pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba amabalajul original, sa nu fie desfacut, produsul sa nu fi fost folosit). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.
Cum se returneaza produsul si cum primeste valoarea achitata inapoi?
Pentru anuntarea Omfal Educational despre returnare si comunicare IBAN pentru returnare contravaloare trebuie trimis un e-mail de informare catre adresa comenzi@omfal.ro sau fax la 021 411 33 86 cu urmatoarele informatii :
1.Numele pe care a fost facuta comanda, respectiv factura
2.Data facturii si produsul sau produsele care se returneaza
3.Contul IBAN unde se poate returna contravaloarea produsului (fara taxe de transport).
4.Optional - Motivul pentru care se returneaza produsul.
Apoi chemati un curier (Omfal Educational colaboreaza cu FanCourier) si trimiteti produsul, ambalat, catre adresa noastra din Intrarea Sulfinei nr.86 - 88, Magurele, Ilfov. Taxele aferente returului fiind in sarcina dvs. (a clientului).